Kaixo,
FSACARS delako horri begiradatxoa bota diot, eta barruan duen datu-egitura, eta zera ikusi dut: orain dauzkagun hegaldiak eraman genitzake, nahiz eta zenbait datu, erregaia adibidez, "asmatu" beharko genituzken arren.
Baina lehenengo Euskalairretik ekarri genituen ordu zenbatekoa ezin da eraman, eta beraz, ordu zenbateko hori galduko genituzke FSACARS martxan jarriko bagenu.
Abantaileei buruz, informazio handia gorde duela da nabarmenena, eta ez da txostena egin behar hegaldia bukatutakoan, bera automatikoki abiatu eta gelditzen da.
Txarra zera da: exekutatzen gogoratu behar da, eta hegaldiaren hasiera eta amaiera aparkaleku-frenoaz ohartzen da. Beraz, mugitzen hasteko kentzen denean ezin da berriro erabili helmugako aparkalekura heldu arte.
Eritzien zain nago, ea zer uste duzuen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hola,
he estado mirando el FSACARS, y la estructura de los datos que tiene, y he visto que podríamos pasar los vuelos que tenemos registrados ahora, aunque nos tendríamos que "inventar" algunos datos, como combustible, etc.
Lo que no podemos mantener es el total de horas que teníamos del anterior Euskalair, antes de que se almacenara la lista de vuelos de cada piloto. Por tanto, tendríamos que partir de cero desde que empezamos a guardar cada vuelo en la base de datos.
En cuanto a las ventajas, lo bueno es que guarda mucha información, y que no hay que hacer reporte, sino que lo envía automáticamente. Lo malo es que hay que acordarse que ejecutarlo, y que detecta el inicio y el final del vuelo a través del freno de estacionamiento, por lo que una vez que se quita para empezar a rodar no se puede volver a usar hasta que llegas al parking de destino.
En fin, a ver qué pensais del tema. Espero sugerencias.
Un saludo